29 Aralık 2015 Salı

Bajrangi Bhaijaan..





    Mis gibi kokan tereyağlı patlamış mısırımız, çikolatalarımız içecekleri de hazırladık mı tamamdıırr..

    Hiçte hayal ettiğiniz gibi olmadığını söylemeliyim.. Ne patlamış mısır ne de çeşitli abur cuburlardan hiç biri yok :) Uykusuzluğa yenik düşüp sosyal medyada şiddetle tavsiye edilen bir filmi artık izlemeliyim diyerek açtım 'Bajrangi Bhaijaan'..

    Başrol oyuncumuz Salman Khan ve yanında da Kareena Kapoor Khan var. Salman Khan'a ait izlediğim ilk film olacak bu o sebeple birazda heyecanlıyım. Aslında filmi izlememe sebep olan etkenlerden biriside Kareena Kapoor. Kendisine ve oyunculuğuna hayranlığım var. Kendisiyle Aamir Khan yapımlarında tanıştım ve beğendiğim oyuncular listesinde üst sıralarda yerini aldı  :)
    Filmde Pakistan'dan Hindistan'a annesiyle birlikte yaptığı yolculukta annesinden ayrı düşen ve Hindistan'da kalmak zorunda kalan konuşamayan küçük bir kızın(Shahida-Munni) orada tanıştığı iyi kalpli bir adamın(Pavan-Bajrangi) onu ülkesine geri götürme çabası ve bu sırada yaşadıkları maceralar anlatılıyor. 

    Açıkçası filmi izlemeden önce beklentimi çok yüksek tutmuş olmalıyım ki, film bittikten sonra küçük çaplı bir hayal kırıklığı yaşadım açıkçası. IMDb'den 8.2 puan almış, tüm seyirci kitlesinin ağlamaktan helak olduğu, duygusal patlamaların ardının arkasının kesilmediğini okuduğumda dediğim gibi beklentim çok yükselmişti ve zaten ağlamaya hazır olan bir yapıya sahip olduğumdan hüngür hüngür ağlarım zannetmiştim. Ama tahmin ettiğim gibi olmadı. Evet film duygusal ve sürükleyici. IMDb'den de yüksek puan almış bir film. İzlerken sıkılmıyorsunuz ve bir solukta bitiyor. En etkileyici yanı da filmin son sahnesi oldu. Zaten bu Bollywood filmlerinin klasiğidir. Uzuuun uzun hikayeyi anlattıktan sonra olayın çözümünü son dakikalarda kısa bir sürece sıkıştırıverirler.

    Duygusal anlarınızdan birisindeyseniz ve duygusal bir film arıyorsanız Bajrangi Bhaijaan'dan daha ön sıralara alabileceğimiz filmler kesinlikle var. Benim beklentimi karşılayan bir film olmadı. Salman Khan'ı daha etkileyici bir yapımıyla tanımış olmayı isterdim doğrusu. 

    Filmi izlemenizi tavsiye ederim akıcı ve güzel bir konusu var ama beklentinizi çok yüksek tutmayın derim. Aşağıda filmle ilgili çeşitli resimleri ve bir kaç sahneyi sizler için paylaşıyorum. Resimler internetten alıntı olduğundan dolayı bazılarının görüntü kalitesi için şimdiden kusura bakmayın..

    Bu arada beklentilerinizi karşılayacak olan, konu olarak aynı olmayan ama bir adamın bir çocuk için sarf ettiği emeği ve ona olan sevgisini anlatan bir film izlemek isterseniz eğer ve hala izlemediyseniz ben sizlere 2007 yılına ait bir Aamir Khan yapımı olan Her Çocuk Özeldir filmini şiddetle tavsiye edebilirim.
    Zaten iki filmi de izledikten sonra benim ne demek istediğimi daha net bir şekilde anlayacaksınız sizlerde.

    Sizde Bajrangi Bhaijaan filmi ile ilgili yorumlarınızı ve etkileyici bir duygusallığa sahip olan film önerilerinizi aşağıda benimle paylaşırsanız sevinirim...

           Güzel Geceler Dileklerimle..  :)                 























           







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder