18 Aralık 2015 Cuma

Bay Ego'dan İnciler #1




   İçerisinde bulunduğum süreç hepimizin malumu.

   Müstakbel ex koca ilk görüşmesini annemle yapıyor ve hayatımda hiç görmediğim kadar kendinden emin, kendisinin hatasız olduğuna şiddetle inanıyor oluşunu bir daha gördüm. Ne kadar komiktir ki annem Ex'e "Sen bu kadar latif, bu kadar nazik bir adamsın da benim kızım ne kadar sorunlu ki senin gibi biriyle geçinemior." deyince, müstakbel Ex koca muhteşem egosu ve tüm samimiyetiyle " Heh işte bende onu anlamıyorum." diye cevap veriverdi.  Güler misin bu duruma yoksa ağlar mısın?

   Bir kere daha kendimi nasıl bir adam için feda ettiğimin ve bu zihniyet devam ettikçe hiçbir sorunun çözülemeyeceğinin farkına vardım. Her ne kadar tüm kapıları kapatmış olsam da, geçirdiğim onca zamana, verdiğim emeklerime, kırılan kalbime bir kez daha üzüldüm.
   Ben kendime hiç acımamışım bunu anladım.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder