27 Aralık 2015 Pazar

Bu Vazgeçiş Sana Hediyemdir..




Şimdi birlikte yürüdüğümüz sokaklarda dolaşıyorum sevgilim..
İlk elimi tuttuğun yerden geçtim bugün.
Varlığınla anlamlanan bu sokaklar şimdi yokluğunda gözlerimi doldurmuyor.

Hiç ağlamadım biliyor musun?
Arkandan ağlayacak bir yürek bırakmadın bende.
Değer miydi bu kadar kırılmalara?
Bugüne değin akıtılan gözyaşlarına değer miydi?
Bugüne kadar akıttığım her göz yaşımda yavaş yavaş sende aktın içimden.
Her göz yaşımda bir adım daha uzaklaştın yüreğimden.

Şimdi birlikte yürüdüğümüz sokaklarda dolaşıyorum..
Denize karşı uyuduğumuz gecelere gittim yine.
Üşüdüm biraz ama senin sıcaklığını aramadım bu defa.

Karanfil'de bensiz mi yürüyorsun şimdi?
Her zaman girdiğimiz kafeye gidiyor musun ben yokken?
Kızılay bensiz daha mı ışıl ışıl?
Arjantin'de kim bekliyor şimdi seni?

Attığın mesajlar içimi titretmiyor,
Aşkına özlem duymuyorum,
Ellerini aramıyorum,
Gözlerin hatırıma gelmiyor,
Sesin kulaklarımda çınlamıyor,
Resimlerin olmasa yüzünü de hatırlamakta zorlanacağım sanırım.
Değdi mi kalbimi böylesine kırdığına?

Pişman değilim ama mutlu da değilim..
Seni yaşamak istedim ve yaşadım..
Bilirsin keşkeleri sevmem.
İşte o yüzden keşkelerim yok şimdi.
Bana keşke dedirtecek her şeyi sana bıraktım öyle gidiyorum.

Bütün bu şehir, tüm malım, mülküm senin olsun.
Ruhumun yaralarından akan acıyı durduramaz hiçbiri.
Benim şehrim SENDİN..
Al bu şehri, bu evi, bu sokakları..
Al hepsi senin olsun şimdi..

Gidiyorum şehrinden..
İlk defa kendimi düşünerek atıyorum adımlarımı..
Tüm bu şehri bana verseler de gidiyorum..
Tüm sözcüklerimi arkada bırakıp gidiyorum..
Sana dair ne varsa bırakıp gidiyorum..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder