22 Mart 2016 Salı

Salıyı Sallayan Blog #3




   Bir güzel Salı'nın başlangıcından herkese merhabalar :)
Geçen hafta hem Hafta'nın Ritmi hemde Salıyı Sallayan Blog yazı dizisinde bir takım aksamalar yaşadım ki bu durumu da geçenlerde açıklayan bir yazı yazmıştım.

   Bugün aslında seçmiş olduğum blog yazarı arkadaşıma da içten bir özür borçluyum. Kendisi o kadar duyarlı ve naif bir arkadaşımız ki ben ona karşı bir mahcubiyet yaşıyorum. Peki neden? Bu soruyu cevaplamadan önce hangi blog olduğunu belirtmeliyim ki anlatmam daha kolay olsun.


   "Vişneli Kiraz"

   Hemen hemen aynı dönemlerde başladık blog yazmaya kendisiyle ve o zamanlarda kendisi o kadar güzel bir etkinlik, bir çekiliş yapmıştı ki hayran kalmıştım kendisine. Sokak hayvanları için dışarıya koyduğumuz bir kap suyun bir lokma yemeğin resmini istemişti bizlerden. Çekilişinde ne üyelik şartı vardı ne de paylaşım. Sadece soğuk havalarla evsiz hayvanları düşünecek kadar merhametli bir yüreği olan Vişneli Kiraz'ın çekilişine ne kadar katılmak istediysem de bir resim gönderememiştim ve katılamamıştım. Bu kadar ince düşünceli bir arkadaşımızın nasıl kırılabildiğini hep düşündüm ama bir türlü de dillendiremedim çünkü çok mahcuptum.

   Geçen hafta sevgili Cafe Tigris kendisini haftanın bloğu seçince dedim ki bu hafta da ben seçmeliyim ki böyle bir insan sürekli listelerde ilk sırada gelmeli diye düşündüm.
İçi merhamet dolu, böylesi hassas bir kalbe ve vicdana sahip olan Vişneli Kiraz'a özürlerimi sunuyor, bu konuda bir yanımın hep mahcup olduğunu bilmesini istiyorum.

   Ve son olarak;
Her hafta seçilesi mutlaka takip edilesi bir blog. Mutlaka ziyaret etmelisiniz..






5 yorum:

  1. Kestane Fiyonk sevgili kızım, ne kadar güzel bir yazıydı.Seni kutluyorum. Buradan da Vişneli Kiraz kızıma bir ziyarete gidip kutlayayım.Kedicikleri seviyormuş.Ortak yanımız da var. Sevgiler sana canım. Ece ablanız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım :) O Vişneli Kiraz'ın güzel yüreğinden ötürü buraya böyle yansıyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yaa çok teşekkkür ederiiimmm şuanda gördüm yazını, çok çok özür dilerim gecikme için. İlerleyen zamanlarda benzer bir çekiliş tekrarlayacağım katılımını beklerim. Tekrar teşekkür ederim beni çok duygulandırdın :)

    YanıtlaSil
  3. Cafe Tigris sayesinde blogunuzu keşfettim. Akıcı bir dil, farklı bir bakış... sizi tanıdığıma sevindim. Tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler ;)
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) çok sevindim inşallah tekrar görüşeceğiz :)

      Sil